Nieuws

Nieuwe naam, uitstraling en website voor de FST Group

Deel dit artikel

De FST Group, bestaande uit reisspecialisten Air Cruise Collection, Friendship Riviercruises, Hannick Reizen, Incento Treinreizen en Robinson Zeecruises, gaat vanaf heden verder onder de naam Destin Travel Group.

De reisspecialistengroep heeft het afgelopen jaar gewerkt aan een rebranding van de diverse bedrijven. Vijf luxe reisspecialisten werken al jarenlang aan dezelfde missie: unieke reisbelevenissen creëren die onvergetelijk zijn. Inmiddels is de tijd rijp geworden om die missie bij elkaar te brengen en ervoor te zorgen dat alle specialisten dezelfde uitstraling hebben.

Nieuwe naam en gezicht
Vanuit de overtuiging dat de welgestelde reiziger bij Destin Travel, elk seizoen aan het juiste adres is voor een onvergetelijke, luxe en echt unieke reisbelevenis is gekozen voor een logo waarin alle elementen van de reizen terugkomen: op het water, over land en in de lucht. In het schild komt de jarenlange ervaring en betrouwbaarheid van het familiebedrijf, dat sinds 1968 bestaat, tot uiting waardoor reizigers mogen rekenen op een onbezorgde reis.

Wat verandert er?
De verschillende reisspecialisten blijven onder hun eigen naam opereren en blijven doen waar ze goed in zijn, namelijk het hele jaar door organiseren van unieke reisbelevenissen, waarmee de klant keer op keer wordt verrast. Wel is ervoor gekozen om alle specialisten bij elkaar te brengen op één website: www.destintravel.nl, om op die manier haar gasten en de reisagenten nog beter van dienst te kunnen zijn met een uitgebreid aanbod aan luxe en bijzondere reizen.

Medio eind januari verschijnen de nieuwe brochures in nieuwe huisstijl. Deze worden dan naar de reisagenten en reisbureaus gedistribueerd.


Deel dit artikel

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

“De reissector heeft wat te verbeteren in de communicatie”

Volgende bericht

Annemarie Ariesen vertrekt als manager B2B bij NS International

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.