Qatar Airways start het jaar met de lancering van haar grootste en meest filmische merkcampagne tot nu toe: ‘A World Like Never Before’. Deze reclamespot – waarvoor inspiratie gezocht werd in Hollywood en die geproduceerd werd door een paar van de meest getalenteerde creatievelingen in de filmwereld – neemt passagiers mee op een magische reis naar een hartveroverende fantasiewereld die tot de verbeelding spreekt.

In de campagne, die wereldwijd gelanceerd is op 17 januari 2019, zien we hoe vliegen met Qatar Airways reizen omtovert van iets wat iedereen kent naar een werkelijk magische beleving van a tot z. Alles wat de passagiers van Qatar Airways zien en doen, vormt een ongeëvenaarde ervaring, zoals nooit tevoren.

De nieuwe wereldwijde campagne trekt de aandacht met een betoverende en visueel spectaculaire film over een gezinsreis met Qatar Airways. De sprookjesachtige tocht brengt hen vanop hun vlucht door de romantische straten van Parijs, de bruisende ijspiste en parades van New York, de gezellige drukte van Hong Kong, het comfort en de rust van de A380 lounge van Qatar Airways, en de boeiende mix van traditioneel en modern Doha. Tot slot keert het gezin terug naar hun QSuite met echte bedden en kunnen ze heerlijk wegdromen in de luxe van bekroond comfort.
Zijne Excellentie Akbar Al Baker, Chief Executive van Qatar Airways Group, licht toe: “Deze campagne verzinnebeeldt alles wat centraal staat in de merkwaarden van Qatar Airways, en toont hoe trots we zijn dat we uitzonderlijke service kunnen bieden aan passagiers over de hele wereld.

Bedoeling is de kijkers inspireren en charmeren, en hun de mogelijkheden van Qatar Airways laten zien als snelst groeiende luchtvaartmaatschappij ter wereld. Bij ons ligt immers de weg open naar meer dan 160 opwindende bestemmingen wereldwijd. We willen mensen de wereld tonen op een nieuwe en opwindende manier… zoals nooit tevoren- Like Never Before.”