Nieuws

Samenwerking TUI en Booking.com in verkoop excursies en attracties

TUI en Booking.com hebben vandaag een strategische samenwerking aangekondigd, waardoor klanten van Booking.com toegang krijgen tot het wereldwijde aanbod aan activiteiten en excursies van TUI en haar digitale dochtermaatschappij Musement. De contracten zijn getekend en de samenwerking gaat in de zomer van 2020 van start.

Door deze overeenkomst met Booking.com hebben klanten rechtstreeks toegang tot een portfolio van meer dan 70.000 tours, attracties en activiteiten van TUI-dochter Musement, dat de komende maanden stapsgewijs op Booking.com wordt gelanceerd. TUI heeft Musement, een technologie-startup in Milaan, achttien maanden geleden overgenomen en wil dit ontwikkelen tot ’s werelds toonaangevende platform voor rondleidingen en activiteiten. De volgende stap is om het portfolio van het platform te laten groeien tot een miljoen activiteiten, ervaringen en excursies.

Naast klanten op vakantiebestemmingen ziet TUI ook kansen voor een doelgroep op de Europese thuismarkten.

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

25e park van Center Parcs opent vandaag deuren in De Haan aan Belgische kust

Volgende bericht

Regent Seven Seas Cruises lanceert 'Return with Regent'

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."