Vanaf de winter 2010-2011 zal het Panta aanbod, per accommodatie herkenbaar aan een Panta logo, geïntegreerd worden in de Sunair Stedenvakanties brochure.

Na evaluatie van het afgelopen jaar is dit een logische conclusie en vervolg op de succesvolle aankoop van het merk, dat Sunair Vakanties in september 2009 overnam. Bij de evaluatie is ook naar de reisagent geluisterd: Sunair voert al jaren het beleid om alle steden in één brochure te tonen en bovendien is het Panta aanbod boekbaar via het Sunair label, iets waar de reisagent zich goed in kan vinden. Genoeg reden dus om weer op de koers van één brochure verder te gaan.

Lopende jaar
‘We zijn zeer content met het lopende jaar: de retail omzet stijgt boven verwachting met bijna 50%. Niet alleen dankzij de overname van Panta, maar ook het oorspronkelijk -eigen- Sunair product heeft een positieve impuls gekregen en onderstreept Sunair zichtbaar als de enige echte stedenspecialist’, aldus directeur Marc van Amsterdam. Lees meer in TravelPro 28 van aanstaande donderdag.