Thalys frist haar merkidentiteit op met een nieuwe campagne. Doelstelling van de nieuwe campagne is om het merk te moderniseren en verstevigen, maar ook een wat brutalere uitstraling te geven. Thalys brengt hiermee een ode aan zijn Europese bestemmingen en zijn reizigers die graag steden ontdekken en nieuwsgierig zijn om de nieuwste hotspots te bezoeken van de bestemmingen binnen het Thalys netwerk.

De slogan ‘Van harte welkom’ blijft de overkoepelende paraplu. De verschillende bestemmingen gaan een grotere rol spelen in de marketinguitingen. “Thalys heeft bestemmingen in het DNA zitten. We willen reizigers inspireren de steden binnen ons netwerk te bezoeken. Dat doen we al met content op onze website en nu maken we die met onze vernieuwde merkidentiteit ook naar buiten meer zichtbaar,” aldus Patricia Baars, Corporate Communication manager van Thalys. In de toekomst zal die content een steeds belangrijkere rol gaan spelen. Baars licht verder toe: “Met deze nieuwe campagne voor Thalys appelleren we aan de moderne ‘stedentripper’, die graag nieuwe ervaringen opdoet en cultuur en fashion wil opsnuiven in Europese steden.”