Vandaag starten de Toerkoop Vakantie Verkiezingen. Van 10 mei tot 6 juni helpt Toerkoop consumenten bij het vinden van hun ideale vakantiebestemming. Door het invullen van de Toerkoop Bestemmingswijzer 2010 (www.toerkoop.nl/bestemmingswijzer) bepaalt de consument eenvoudig welk vakantietype hij is. Daarna kan hij met de uitslag bij een van de Toerkoop vakantie-adviseurs in een van de 150 Toerkoop Reisburo-vestigingen terecht voor een advies op maat.

Met deze campagne hoopt Toerkoop de 30% Nederlanders die nog niet weten waar zij deze zomer heen willen te helpen bij het vinden van hun ideale vakantie. Daarnaast hoopt zij natuurlijk zoveel mogelijk zetels te bemachtigen in de vakantiestrijd. Alle Toerkoop Reisburo’s zijn tijdens de Toerkoop Vakantie Verkiezingen volledig aangekleed in verkiezingsstijl, compleet met lijsttrekkerposters, campagnemateriaal en opblaaszetels.

Zetels voor vakantiekiezers
Net als bij de echte verkiezingen maken consumenten die tijdens de Toerkoop Vakantie Verkiezingen een vakantie kiezen en boeken kans een zetel te winnen. De exacte voorwaarden staan op: www.toerkoop.nl/bestemmingswijzer (menu disclaimer). Met deze campagne wil Toerkoop meeliften op de verkiezingsstemming rond de landelijke verkiezingen op 9 juni. Daarnaast wil zij haar strategie van meest persoonlijke reisbureau met deze campagne benadrukken en de 30% Nederlanders die nog niet gekozen hebben voor een vakantie overtuigen hun zomerbestemming te kiezen.