Nieuws

Transavia start exclusieve samenwerking met TradeTracker

Deel dit artikel

Transavia is gestart met een exclusieve samenwerking met affiliate partner TradeTracker, met als officiële startdatum 1 juni 2018. Nadat de luchtvaartmaatschappij voor lange tijd een in-house platform beheerde, stapt het nu over naar het grote open managed platform van TradeTracker, dat na een intensief pitch-traject als winnaar werd verkozen.

Lars Kloezeman (International Account Director bij TradeTracker): “We zijn erg enthousiast dat we Transavia als exclusieve partner mogen toevoegen aan ons netwerk. De digitale ontwikkelingen en de visie van Transavia op de online markt past perfect bij die van TradeTracker. Door het optimaliseren van Transavia’s huidige publisher base én het toevoegen van honderden nieuwe waardevolle publishers, heb ik er alle vertrouwen in dat de samenwerking een succes gaat worden.”

Matthijs Ophuijsen en Madeleine Paule, verantwoordelijk voor het affiliate netwerk bij resp. Transavia Nederland en Transavia Frankrijk, vullen aan: “Na een intensief pitch traject hebben wij voor TradeTracker gekozen als exclusieve affiliate partner dankzij het transparante platform, de mogelijkheden om sales toe te wijzen aan meerdere publishers, de mate van support dat TradeTracker kan leveren en uiteraard de grootte van het Travel-netwerk. We kijken er naar uit om de prestaties van ons affiliate kanaal samen met TradeTracker verder uit te bouwen.”

De samenwerking is inmiddels van start; de eerste publishers zijn gemigreerd naar het platform van TradeTracker.


Deel dit artikel
Vorige bericht

TUI met eigen Dreamliner naar Kenia en Zanzibar

Volgende bericht

Foto's - AVIAREPS showt partners nieuw kantoor

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."