TravelPro keert in 2022, na meer dan anderhalf jaar digitaal te zijn verschenen, terug als een papieren glossy. Elke maand verschijnt het magazine en wordt gedistribueerd onder de abonnees van TravMagazine. TravelPro wordt ook onderdeel van het Compleet Abonnement, maar de prijs blijft gelijk.

T.J. van Apeldoorn (CCO): “Op veler verzoek gaan we, na een uitstapje naar de wereld van digitale magazines, in 2022 weer ‘back to our roots’ met een papieren magazine. Voor, met en over de reisprofessional. En naar die doelgroep hebben we geluisterd. Het digitale magazine was een tijdelijke oplossing voor ons, dus mijn team en ik zijn erg blij dat we eindelijk deze stap kunnen zetten. Elke maand ligt de geheel vernieuwde glossy ‘TravelPro’ op de mat bij de reisprofessional.”

De glossy wordt maandelijks uitgegeven en staat vol met diepgaande interviews, achtergrondverhalen, researchartikelen, uitgebreide thema-artikelen (topics, bestemmingsspecials) waarbij partners hun tips & tricks geven en andere interessante artikelen. TravelPro is hét vakblad voor de reisprofessional die serieus met zijn of haar vak bezig is.

“TravelPro is de perfecte aanvulling op het huidige printaanbod in de branche, waar TravMagazine iedere twee weken de markt in de breedte analyseert en verslaat, geeft TravelPro de mensen en bedrijven áchter het nieuws een podium. Een win-winsituatie voor elke reisprofessional, aangezien wij als team achter beide magazines nu juist nog beter de twee labels van elkaar kunnen differentiëren. Want ben je een TravelPro, dan lees je TravelPro.”

Eind januari ligt de eerste glossy van TravelPro bij de abonnees. Vanaf dat moment verschijnt het magazine elke laatste week van de maand. TravelPro wordt ook digitaal gepubliceerd, als bladerbare pdf via issuu.com. Dit laatste vervangt het digitale magazine van de afgelopen periode.

We. Are. Back. TravelPro