Nieuws

‘Ons merk is helemaal verkeerd gepositioneerd’

Er staat veel te gebeuren bij Thomas Cook. Dat werd vorige week wel duidelijk tijdens de twee ‘Thomas Cook Travel Shops Kick off dagen’ in Center Parcs De Eemhof, waar verdeeld over twee dagen 350 reisagenten en preferred partners aanwezig waren. ‘We hebben een goed winkelapparaat, maar die willen we nog meer perfectioneren.’ Frank Christant, Directeur Thomas Cook Travelshops: ‘Thomas Cook wil groeien, zowel via de website als door te investeren in bestaande, goede winkels. Het belangrijkste doel is onderaan de streep geld te verdienen’. ‘Om dat te bewerkstelligen, wordt er hard gewerkt aan de positionering en een nieuwe huisstijl. We willen de consument duidelijk maken dat wij naar ze luisteren. Dit gaan we communiceren via de slogan; ‘‘Thomas Cook, altijd voor je op zoek”. Wij regelen voor jouw vakantiewens de beste deal’’. In TravelPro 37 die deze week uitkomt lees je meer over de plannen van Thomas Cook Nederland.

© 2010, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Vorige bericht

Eurostar lanceert super promo: € 88 retour

Volgende bericht

Sudtours presenteert wederom vijf brochures voor zomer 2012

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.