Tessa aan de Stegge heeft een vliegende start gemaakt met haar onlangs opgerichte toeristisch pr- & trendbureau ‘Cherry Picker’. Aan de Stegge verzorgt voor VisitDenmark de PR van het fietsproject rondom de start van de Giro d’Italia. Ook werkt Cherry Picker continue aan de PR van reisorganisatie Eliza was here. In opdracht van VisitNorway coördineerde ze de tv-opnames van de All you need is Love Kerstspecial van Robert ten Brink in noordelijk Noorwegen (3 miljoen kijkers).

Cherry Picker wil zich onderscheiden door het integreren van trendwatching in PR- en marketingactiviteiten. Cherry Picker voorziet offline, online en sociale media van nieuwswaardige informatie over zowel reistrends als de noviteiten van haar opdrachtgevers. Daarnaast ontwikkelt ze trendpresentaties voor de reisbranche, de reis- en lifestylejournalistiek en het toeristisch onderwijs. Aan de Stegge was voorheen werkzaam bij onder andere USP Marketing PR en VisitNorway.