Nieuws

Bedrijven ontvangen Schiphol Award voor bijzondere prestatie

Schiphol Airport Amsterdam - 4De jaarlijkse ‘Schiphol Consumers Awards’ zijn vorige week weer uitgereikt aan commerciële bedrijven op Schiphol die een uitmuntende prestatie hebben geleverd op het gebied van gastvrijheid, innovatie en kwaliteit. Tijdens de feestelijke uitreiking maakte presentatrice Floortje Dessing de winnaaars bekend.

In de categorie horeca beloonden reizigers familierestaurant Touch Down en Dutch Bar op de Holland Boulevard met een Guestfriendliness Award. Op het gebied van retail waren er awards voor Aviflora op de Holland Boulevard en Esprit op Schiphol Plaza. Great Amsterdam Excursion Company en Schiphol Valet Parking van D&B werden beloond met een Guestfriendliness Award in de categorie services.

Gassan Schiphol nam de Growth Award in ontvangst voor de enorme groei die zij het afgelopen jaar liet zien op de luchthaven. De award voor innovatie ging dit jaar naar Cafe Comunal van HMSHost. De business partners kozen dit Spaanse horeca concept omdat reizigers nu ook op de pieren van Schiphol een restaurant vinden waar je van een maaltijd kan genieten.

Gerzon ontving de Corporate Responsibility Award vanwege haar brede en integrale aanpak om duurzaamheid te vertalen in het eigen bedrijfsbeleid. ING werd beloond met de Media Award voor haar zeer impactvolle en kwalitatief hoogwaardige aanwezigheid op de luchthaven. Zo bouwde ING speciaal voor reizigers, bezoekers en Schipholwerkers een echte en opvallende EK-tribune voor het Europees kampioenschap voetbal.

 “In 2012 mocht Schiphol een record aantal van 51 miljoen reizigers verwelkomen. Het kwaliteitsoordeel van de reizigers over onze luchthaven was nog nooit eerder zo hoog. We hebben ons assortiment aan winkels en horeca nog aantrekkelijker gemaakt, waardoor de bestedingen toenamen. Deze prestaties hebben we samen met de luchtvaartmaatschappijen en onze business partners bereikt in een onzekere tijd. We zijn daar dan ook bijzonder trots op. Vanavond hebben we onze business partners in het zonnetje gezet die daar bovenop nog een extra prestatie hebben geleverd,” Maarten de Groof, Executive Vice President & Chief Commercial Officer van Schiphol Group.

© 2013, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Haaima vertrekt bij de Jong Intra

Volgende bericht

Specials Reisburo Actueel #9: Tunesië & All-Inclusive

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.