De touroperator laat weten reismerk Karin’s Choice over te nemen. Corendon was al voor 51% eigenaar van Karin’s Choice, dat vanaf nu zal worden gemanaged vanuit het hoofdkantoor in Badhoevedorp. Willem Langenberg wordt binnen verantwoordelijk voor het nieuwe merk. 

Waar het merk Corendon zich met name richt op de grote luxe All Inclusive hotels, richt Karin’s Choice zich op de klant die rust zoekt, weg van de massa en zelf zijn vakantie wil indelen. Bij Karin’s Choice verblijft de vakantieganger volgens de reisorganisatie  ‘in kleinschalige, sfeervolle accommodaties in Spanje, Portugal, Griekenland, Italië en Curaçao. Of het nu gaat om een luxe villa met privé zwembad, een intiem boutique hotel of een knus appartementje. Vliegreis, verblijf en huurauto zijn inclusief, alles wordt in één keer geregeld.’

Willem Langenberg (42) startte in 2015 zijn carrière bij Corendon en was er verantwoordelijk voor GOfun, reismerk op het gebied van jongerenvakanties op alle bekende feestbestemmingen van Europa. Onder Langenbergs verantwoordelijkheid groeide het merk naar circa 15.000 vakantiegangers per jaar. Vanaf nu gaat hij zich ook wijden aan het merk Karin’s Choice. Langenberg: “Net als GOfun is ook Karin’s Choice een nicheproduct binnen het portfolio van Corendon. Ik kijk er naar uit om het merk samen met het team verder door te ontwikkelen. Hierbij maken we gebruik van de schaalgrootte en marketingkracht van Corendon maar het eigen karakter van het merk blijft uiteraard voorop staan.”