CoronavirusNieuws

“De grootste uitdaging is wat de consument gaat doen”

Al in het begin van de coronacrisis werd Holland America Line hard getroffen. Schepen die nergens aan mochten meren, passagiers die werden geweigerd en geheime operaties die uitgevoerd moesten worden. TravelPro sprak met Nico Bleichrodt (Vice President International Sales bij Holland America Line) over deze heftige periode en de huidige situatie bij het bedrijf.

Bekijk het hele interview met Bleichrodt in TravelPro 34.

Bleichrodt: “Voor ons is de grootste uitdaging wat de consument gaat doen. Holland America Line en onze partners zijn er klaar voor. We hebben de afgelopen maanden heel veel te maken gehad met het annuleren van cruises, refunds, vouchers en we willen nu vooruitkijken. We staan in de startblokken om weer een stukje marketing en promotie te gaan doen, maar zoals ik zei is het afwachten wat de consument gaat doen. We hebben inderdaad wat negatief in de pers gestaan, ten onrechte vind ik, want over vliegtuigen hoor je weinig terwijl als er iets op een schip gebeurt dan ligt dat blijkbaar onder een vergrootglas.

Je kan het interview ook beluisteren als podcast:

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Author

Vorige bericht

‘Thuisblijfschaamte’

Volgende bericht

Qatar Airways bouwt netwerk opnieuw op

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.