Nieuws

De Jong Intra Vakanties start campagne: ‘Volgende keer weer’.

de jong intraDe Jong Intra Vakanties start een nieuwe campagne. De rode draad in de campagne is hun nieuwe slogan: Volgende keer weer!.
Volgende week starten zij met een drie weken durende campagne op radio, TV, in dagbladen en bannering op internet. De Jong Intra staat bekend om haar merkessentie en willen dit door middel van de campagne nog meer naar buiten gaan brengen, onder het motto: “ klanten die met de Jong Intra op vakantie zijn geweest, gaan volgende keer weer!”.

Tevens zullen zij de aandacht gaan vestigen op hun specialistische productaanbod, Busreizen, Vlieg-en Autoreizen, Verre reizen en Stedentrips.

In de campagne wordt verwezen naar het ANVR reisbureau waar de klant volop de aandacht krijgt en zijn boeking kan maken

© 2013, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Recordaantal Duitse toeristen naar Nederland

Volgende bericht

Emirates voegt nieuwe status toe aan frequent flyer programma

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."