Nieuws

Disneyland Paris wint zilveren Loeki

Gisteravond werden de prijzen voor de beste reclames uitgereikt. Vanwege het 25-jarige bestaan van de Ster Gouden Loeki werden er dit jaar ook een Zilveren en Bronzen Loeki uitgereikt.

Disneyland Paris sleepte de Zilveren Loeki in de wacht met de reclame die draait om een jong eendje dat verslingerd raakt aan de Donald Duck.

Albert Heijn wont de Bronzen Loeki voor hun commercial ‘Een onvergetelijke Kerst’, waarin hoofdrolspeler Tommy het kerstdiner verzorgt. De Gouden Loeki ging naar de Staatsloterij met haar egeltje Freddie.

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Schiphol: 2020 wordt een cruciaal jaar

Volgende bericht

Schiphol lanceert actieprogramma stikstof

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."