Nieuws

Emirates voegt nieuwe status toe aan frequent flyer programma

Emirates2Het frequent flyer programma van Emirates Airlines, Emirates Skywards, introduceert naast Blue, Silver en Gold nu ook een ‘Platinum’ membership. Deze nieuwe klasse is ontwikkeld om de reiservaring te verbeteren van reizigers die binnen een jaar meer dan 150.000 Miles hebben verdiend.

‘‘Dit is een belangrijke ontwikkeling voor Emirates Skywards. De nieuwe klasse is ontworpen om onze meest waardevolle klanten te laten zien hoe belangrijk zij zijn voor Emirates Airline. Deze nieuwe klasse biedt unieke voordelen aan reizigers die ervoor kiezen om op frequente basis met ons te vliegen. Onze Platinum members kunnen gebruik maken van een passend niveau op het gebied van comfort, flexibiliteit en gemak. Niet alleen ons superieure product, service op wereldklasse en snel uitbreidende netwerk maar ook de nieuwe Platinum klasse vormt een duidelijke reden om te kiezen voor Emirates,’’ aldus Thierry Antinori, Emirates´ Executive Vice President, Passenger Sales Worldwide.

Platinum members zullen voor het eerst voordelen ontvangen die normaal gesproken uitsluitend beschikbaar zijn voor First Class passagiers, zoals de speciale First Class check-in en toegang tot de First Class lounges in Dubai. Daarnaast kunnen Platinum members gebruik maken van alle Emirates lounges wereldwijd en mogen zij twintig kilo extra bagageruimte meenemen, ongeacht de reisklasse.

Emirates Skywards Gold members die in aanmerking komen voor een Platinum status ontvangen automatisch een upgrade naar de nieuwe klasse en kunnen per 1 april 2013 gebruik kunnen maken van de service. De verwachting is dat de top vijf procent van de Emirates Skywards Gold members in aanmerking zal komen voor een Platinum status. Wereldwijd telt Skywards 8,6 miljoen leden.

© 2013, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

De Jong Intra Vakanties start campagne: 'Volgende keer weer'.

Volgende bericht

Uniek scheepsbezoek Hapag Lloyd Cruises tijdens DCC workshop

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.