Fiona Vanderbroeck is toegetreden tot het managementteam van TravelBird. Als Chief Traveller Officer gaat Fiona de belangen van alle TravelBird-reizigers bewaken en behartigen. TravelBird benadrukt door deze benoeming het alles overstijgende belang van absolute en blijvende reizigers-tevredenheid voor zowel bestaande als nieuwe klanten.

Fiona heeft een lange en bewezen ervaring in de reiswereld. Zo werkte zij 12,5 jaar bij de KLM, waar ze onder andere als Hoofd Marketing Communicatie de succesvolle ‘KLM Werelddeal Weken’ heeft geïntroduceerd. Ruim twee jaar geleden maakte ze heel bewust de overstap naar het volgens haar “snelle, stoere en vernieuwende” TravelBird. Daar heeft ze de afgelopen jaren als “Head of Traveller Success” de klantwaardering verhoogd naar een NPS-score van 49 (ver boven het branche-gemiddelde). En er mede voor gezorgd dat de reizigers-tevredenheid na contact met TravelBird structureel gestegen is naar een score 9 op een schaal van 10.

Vanderbroeck: Onze reizigers steeds opnieuw in het hart raken en voor hen het blijvende verschil maken, dat is mijn dagelijkse doel. Want wat is er mooier dan onze miljoenen reizigers écht te mogen inspireren en een onvergetelijke reiservaring te bieden? En ze, indien nodig en gewenst, in alle stadia van hun reis te helpen en bij te staan. Dat moeten we samen met alle TravelBird-medewerkers en partners zó goed doen, dat reizigers ervoor kiezen om een leven lang bij TravelBird te willen blijven.”