Autoverhuurbemiddelaar holidaycars.com lanceert vandaag een vernieuwd partnerprogramma met veel nieuwe, handige functionaliteiten. In slechts een paar klikken, bedienen reisagenten consumenten met een huurauto op maat. holidaycars.com wil het reisbureaus met het vernieuwd partnerprogramma makkelijker maken om een hoger rendement te halen op de verhuur van auto’s.

Het nieuwe partnerprogramma sluit naadloos aan op de dagelijkse praktijk van een reisbureaumedewerker en is veel handzamer in gebruik. Tegelijkertijd toont het systeem op overzichtelijke wijze méér autoverhuurproducten en méér gedetailleerde verkoopinformatie. Zo zijn de tarieven nu in- of exclusief NoRisk garantie te raadplegen.
Daarnaast is in één oogopslag de beschikbaarheid van de producten af te lezen en zijn prijzen, leveranciers en voorwaarden heel gemakkelijk met elkaar te vergelijken. Bovendien zijn de zoekfuncties verfijnd en kunnen reisbureaumedewerkers profiteren van uitgebreide product- en klantenservicepagina’s. Het partnerprogramma biedt zelfs concrete verkooptips.

Hogere winst
Dit alles om de directe verkoop van huurauto’s in de reisbureaubranche verder te stimuleren. Robbert Jan Meerpoel CEO holidaycars.com: “Een huurauto levert voor een reisbureau een minimale commissie op van 45 euro per boeking. De branche ziet nu veel rendement verloren gaan, omdat nog steeds veel mensen pas op de vakantiebestemming een huurauto boeken. Dit is zonde en zeker niet nodig. Vaak is het voor een reisagent bij de consument een kwestie van even doorvragen of de juiste tips geven. Ons nieuwe partnerprogramma is hierbij de perfecte digitale vraagbaak. Echt, met een hele kleine inspanning overtuig je de consument dat hij beter af is, als hij direct bij het boeken van een reis een huurauto reserveert.” De reisagent kan nu al op www.holidaycars.com/partner de voordelen en een preview van het vernieuwde partnerprogramma bekijken, gepresenteerd door Tom Coronel.