Nieuws

Jongeren centraal tijdens TraXs Budget Week

Deel dit artikel

TraXs organiseert dit jaar voor het eerst de TraXs Budget Week. In deze week staan de grootste en populairste jongerenbestemmingen centraal.

Kreta, Costa Brava (Lloret de Mar, Blanes etc), Costa Dorada (Salou) en Frankrijk (Argeles sur Mer etc) zullen volop in de aanbieding gaan gedurende deze actieweek. Met vanaf-prijzen van 149 euro pp kunnen de jongeren niet meer om TraXs én het reisbureau heen! Lees meer in TravelPro 13 van aanstaande donderdag.


Deel dit artikel

2 Reacties

  1. Bettine
    1 april 2010 at 08:40

    Wij verkopen in ons reisbureau voornamelijk Disneyland Resort Paris en dat wel zeer regelmatig. Het is het moment om jongeren en gezinnen weer voor een korte reis het reisbureau binnen te krijgen.

    Attractieparken, vooral Disney en die in Duitsland, hebben een hoge herhalingswaarde, waardoor je klanten voor deze bestemmingen blijft houden.

    Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk uit je attractieparken-boekingen haalt, door mensen dingen aan te bieden die ze helemaal niet verwachten en gegarandeerd dat ze bij je terug komen (wellicht voor een heel andere ‘verre’ reis…)

  2. Eugenie Engelbracht
    1 april 2010 at 08:28

    Dit lijkt mij een uitgelezen kans voor de retail om de jongeren (weer) warm te maken voor een bezoek aan het reisbureau! Eenmaal binnen, is binnen toch?!

Vorige bericht

Special TravelPro #12: Prettige vrijetijdsbesteding: bezoek een pretpark

Volgende bericht

Reisburo Actueel #12 & de Voorjaarsknallers!

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.