Jongeren centraal tijdens TraXs Budget Week
TraXs organiseert dit jaar voor het eerst de TraXs Budget Week. In deze week staan de grootste en populairste jongerenbestemmingen centraal.
Kreta, Costa Brava (Lloret de Mar, Blanes etc), Costa Dorada (Salou) en Frankrijk (Argeles sur Mer etc) zullen volop in de aanbieding gaan gedurende deze actieweek. Met vanaf-prijzen van 149 euro pp kunnen de jongeren niet meer om TraXs én het reisbureau heen! Lees meer in TravelPro 13 van aanstaande donderdag.
2 Reacties
Wij verkopen in ons reisbureau voornamelijk Disneyland Resort Paris en dat wel zeer regelmatig. Het is het moment om jongeren en gezinnen weer voor een korte reis het reisbureau binnen te krijgen.
Attractieparken, vooral Disney en die in Duitsland, hebben een hoge herhalingswaarde, waardoor je klanten voor deze bestemmingen blijft houden.
Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk uit je attractieparken-boekingen haalt, door mensen dingen aan te bieden die ze helemaal niet verwachten en gegarandeerd dat ze bij je terug komen (wellicht voor een heel andere ‘verre’ reis…)
Dit lijkt mij een uitgelezen kans voor de retail om de jongeren (weer) warm te maken voor een bezoek aan het reisbureau! Eenmaal binnen, is binnen toch?!