Vandaag is voor het eerst de nieuwe commercial van KLM te zien op de Nederlandse tv en in de bioscopen. In de 55 seconden durende commercial is de hoofdrol weggelegd voor een reislustige baby. De commercial maakt deel uit van de nieuwe KLM-merkcampagne ‘Maak je wereld groter’ die inzet op levenslange KLM-loyaliteit van klanten.

Femke de Zeeuw (Director Marketing Communications & Brand KLM Nederland): “KLM is op de Nederlandse markt de laatste jaren voornamelijk zichtbaar geweest met salescampagnes zoals Kofferpakkers, KLM Werelddeal Weken en KLM Package Deals. Maar er is ook het verhaal over de rol die KLM kan vervullen in het leven van heel veel Nederlanders. De focus in de campagne ligt dan ook op life-long loyalty. Dit wordt uitgebeeld door een baby, die laat zien dat KLM in elke fase van het leven een relevante rol kan spelen. En wat het reisdoel of de bestemming ook is, je vliegt natuurlijk met KLM. Of zoals we dat verwoorden in de campagne: Waar je in je leven ook heen wilt, we gaan er samen naartoe”.