Nieuws

KLM vervangt Werelddeal Weken voor ‘duurzame’ Real Deal Dagen

Deel dit artikel

KLM lanceert vandaag een nieuwe campagne: de Real Deal Dagen. Met deze campagne wil KLM mensen inspireren om op reis te gaan voor de momenten die er écht toe doen. Van 17 tot en met 30 mei kunnen klanten meer dan 50 bestemmingen wereldwijd met korting boeken. Als klanten tijdens de campagne kiezen voor de aanschaf van een extra hoeveelheid duurzame vliegtuigbrandstof, dan verdubbelt KLM dat bedrag met een duurzame brandstof bonus. 

De inhoud past volgens KLM bij het Fly Responsibly-initiatief, waarmee KLM een duurzamere toekomst voor de luchtvaart wil realiseren, door zelf te verduurzamen maar ook door hierin samen te werken met klanten en de sector. KLM: “Daarom vragen we klanten tijdens de Real Deal Dagen om hun voetafdruk te verkleinen door een bijdrage te leveren aan duurzame vliegtuigbrandstof (Sustainable Aviation Fuel – SAF). Wanneer klanten dat tijdens de Real Deal Dagen doen, verdubbelt KLM het bedrag in de vorm van een duurzame brandstof bonus.”

“We willen allemaal de wereld blijven ontdekken, maar zijn ons ook bewust van de impact van onze reizen. Om die reden hebben we gekozen voor een nieuw campagneconcept. De Real Deal Dagen gaan om reizen en het koesteren van mooie of belangrijke momenten met elkaar, maar we leggen in deze campagne ook nadruk op de opties die klanten hebben om bij te dragen aan duurzamer reizen”, aldus Femke de Zeeuw (director Marketing Communications & Brand, KLM Benelux).

Author


Deel dit artikel

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Japan gaat eerste toeristen weer toelaten

Volgende bericht

ING: na lockdowns meer doorlopende reisverzekeringen en werelddekkingen

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.