Nieuws

Lancering ‘Glamping Magazine’

De ANWB komt met Glamping Magazine om de zoektocht naar een gezinsvriendelijke kampeervakantie te vergemakkelijken. Glamping staat dan ook voor ‘glamourous camping’. De glossy, gevuld met informatie over 641 speciale huuradressen, is bedoelt voor gezinnen die op zoek zijn naar bijzondere kampeerplekken in hun favoriete vakantielanden. Reportages, glamorous spullen en handige reisroutes zijn enkele voorbeelden van inspiraties die het magazine compleet maken.

Judith den Boer, hoofdredacteur van het nieuwe ANWB-tijdschrift laat weten dat gezinnen het zoeken naar een vakantiebestemming als stressvol ervaren. Glamping magazine en glampingmagazine.nl geven daarom antwoord op het zoekgedrag van de consument en op de behoefte van luxe kamperen. Het zoeken via Google naar termen als ‘Glamping’ en ‘Luxe kamperen’ is namelijk met meer dan 65% gestegen in 2010 ten opzichte van het jaar ervoor. Ook termen als ‘tentlodge’ en ‘safaritent’ duiken steeds meer op in de Google search engine.

Waar te vinden
Glamping Magazine kost €2,95 en is vanaf woensdag 15 december verkrijgbaar bij de boekhandel en Albert Heijn. Glamping Magazine verschijnt één keer per jaar. Kijk voor meer informatie op www.glampingmagazine.nl

© 2010, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Author

Vorige bericht

Hoog groeipotentieel voor wellness

Volgende bericht

Uitbreiding en verhuizing Travel-Team

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."