Nieuws

Live Reply KLM trending: 1800 YouTube views per uur

Deel dit artikel

VIDEO De KLM actie ‘KLM Live Reply 2011’, waarbij een ieder vragen kon stellen via facebook en twitter en daarop live een antwoord terugkreeg via een YouTube-filmpje (gemaakt door KLM-medewerkers), is een gigantisch succes geworden voor de luchtvaartmaatschappij die wereldwijd wordt geprezen om haar social media-activiteiten. De luchtvaartmaatschap wilde met de actie laten zien dat het sinds juli jl. 24 uur per dag bereikbaar is via social media voor reizigers die vragen hebben. In de tien uur die de actie duurde ontving KLM 18.000 views op haar YouTube kanaal, daarnaast was de hastag #livereply op twitter een trending topic. Wil jij alle YouTube-filmpjes bekijken? Ga dan naar het YouTube-kanaal van KLM.

Heeft de airline jouw vraag beantwoord, laat het ons weten!


Deel dit artikel
Vorige bericht

Gidspresentatie succesvol verlopen

Volgende bericht

Sudtours wil scoren in de zomer van 2010

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.