Nieuws

Marc van Rijsingen naar Bonanza

Marc van Rijsingen werkte vanaf 2007 tot september vorig jaar voor de Duitse touroperator, Alltours, waarin hij de laatste jaren de functie van salesmanager bekleedde. Sinds begin deze maand is hij aan de slag gegaan als salesmanager voor Bonanza.

“Het is totaal iets anders, maar het is een geweldig systeem én erg leuke uitdaging. Ik heb erg veel zin in deze nieuwe baan, waarvoor ik onder meer reisbureaus in het land ga bezoeken”, laat Rijsingen weten aan TravelPro.

Bonanza biedt een all-in-one software-oplossing en is actief op de Duitse en Franse markt, maar ook op de Nederlandse en Tsjechische. Oliver Fischer staat aan het roer van het software bedrijf en naast Rijsingen zet ook Riks de Jong zich in voor Bonanza. Hij verzorgt de backoffice van het systeem.

Voor wie het gebruiksgemak van Bonanza alvast wil ervaren, kan hiervoor terecht op de Vakantiebeurs, hal 9, stand nr. 09.OPE8.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Brazilië: de nieuwe winterzonbestemming bij Corendon

Volgende bericht

ACM legt VoetbalOnTour boete op van € 20.000

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."