Khiri Travel heeft een nieuwe website gelanceerd, waarmee de touroperator ook de B2B interactie wil verbeteren. Voorbeelden hiervan zijn geïntegreerde Facebook comments en social media updates. “Khiri Travel biedt klanten al twintig jaar unieke en authentieke reiservaringen. De veelzijdige manier waarop Khiri haar reizen verzorgt, hebben we nu gebruikt als rode draad om ook een aangename ervaring online te bieden”, aldus Willem Niemeijer, CEO van Khiri Travel.

De nieuwe Khiri.com website beschikt over een beveiligde trade login pagina die reisagenten een persoonlijke beleving binnen de website biedt. Agenten kunnen hier informatie vinden zoals een fotodatabase, contactgegevens van alle kantoren, een festivalkalender, offertes en reisprogramma’s. Door op deze manier een gepersonaliseerde database op te bouwen, is men niet meer afhankelijk van bijlagen uit e-mails. Reisagenten kunnen zich tevens via Khiri.com aanmelden voor de maandelijkse nieuwsbrief die in het teken staat van vernieuwende reisideeën, nieuws over producten en ervaringen uit de vijf Khiri-landen met iedere maand een ander thema als leidraad. De nieuwe website komt met een modern design, grote afbeeldingen en een ruimtelijke lay-out.  Met de lancering van Khiri.com kunnen bezoekers voortaan ook terecht op tablet en smartphone. Andere hoogtepunten zijn een contactformulier – prominent aanwezig op iedere pagina om gemakkelijk en snel contact met Khiri te leggen, een sectie met referenties van de reizigers en agenten, blogs, persberichten, en een gedeelte waar Khiri Reach, Khiri’s bedrijfstak gericht op liefdadigheid, wordt geïntroduceerd.