Nieuws

Mejassa Cerimovic bij Hart van Nederland over Schiphol-chaos

Deel dit artikel

Mejasa Cerimovic (Directeur/Eigenaar bij Reisburo Cerimovic) was gisteravond te zien in het SBS6-programma Hart van Nederland. “We worden veel gebeld door klanten die willen weten of hun vakantie doorgaat”, aldus Cerimovic.

“Niet alleen de vlucht moet worden gewijzigd wanneer die vlucht niet kan vertrekken, maar ook de autohuur, transfer of de accommodatie. Toen ze (Schiphol, red.) wisten dat ze niet genoeg personeel hadden, hadden ze er al voor moeten zorgen dat ze vluchten hadden afgeschaald. Nu hebben ze mensen laten doorboeken om vervolgens vluchten af te schalen/annuleren. Nu moeten veel mensen worden teleurgesteld. Als je vakantieplannen zó kort voor vertrek moet wijzigen, dan is er niet zoveel keuze meer.”

Bekijk hier het fragment terug (vanaf minuut 2.46).


Deel dit artikel
Vorige bericht

TUI annuleert geen TUI fly-vluchten

Volgende bericht

Sunweb Group kan alle vakanties tot 14 augustus uitvoeren

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.