AdvertorialBlogs

Oh wat een jaar!

Dat is inderdaad de titel van een RTL4 programma. Linda de Mol, captains Ruben Nicolai en Jeroen van Koningsbrugge en twee gasten spelen een spel waarbij elke aflevering een ander jaar centraal staat. Retrotainment, zoals RTL het zelf noemt. Ik zapte er laatst toevallig langs en bleef hangen. Want het ging over het, wat mij betreft leukste jaar van de jaren tachtig: 1988! Het jaar van mijn eindexamen, de vele feestjes die daarop volgden, al dan niet in oranje gehuld vanwege het fantastische EK in Duitsland, op kamers in Hengelo (ook met vele feestjes) waar ik een studie ging volgen aan het TIO en een lange zomer met een leuke reis naar Kroatië, wat toen nog Joegoslavië heette. Maar het was ook het jaar van de eerste steen van EuroDisney in Parijs, waar ik later nog zou werken, het jaar van de eerste testvlucht van de Boeing747-400 en Glenn Medeiros, wie kent hem nog, bracht zijn suikerzoete hit ‘Nothing’s gonna change my love for you’ uit.

Dertig jaar later… 2018 was ook al zo’n jaar om niet te vergeten! Persoonlijk stond het in teken van leuke trips naar Rome, Portugal en Vlieland en nieuwe vriendschappen. Het jaar bij EURAM werd afgetrapt op de Vakdag in Utrecht, waar we overigens ook in 2019 weer aanwezig zijn. Dit keer met een stand én twee presentaties van Vincent Hekkert over hoe je de ultieme offerte maakt.

Het voorjaar stond in teken van vele bezoeken aan reisagenten om te vertellen over onze Europese bestemmingen: Italië, Spanje en Portugal. Naar dat laatste land maakte ik samen met acht reisagenten een fam trip waarbij we het rustige, maar bijzonder mooie Alentejo ontdekten.

De zomer was heet, letterlijk en figuurlijk vanwege de ongekende warmte, maar helaas ook vanwege de vele bosbranden in de USA en Portugal. Iedereen binnen EURAM heeft keihard gewerkt om in overleg met de reisprofessionals alternatieven te zoeken voor hun getroffen klanten.

Het najaar stond in teken van de lancering van Planisto, ons nieuwe platform voor digitale offertes en roadbooks. Na een uitgebreide testfase, waar 50 reisprofessionals uit de Benelux en Frankrijk bij betrokken waren, was het dan eindelijk zover en konden Vincent en ik ‘on tour’ om iedereen met onze nieuwe technologie kennis te laten maken. Dat deden we via vele bezoeken, webinars, supplierdagen en persuitingen. De reactie waren overweldigend! Het ging van verbaasd, verrast en enthousiast tot bewondering en heus ook enkele kritische noten. Die we uiteraard graag ter harte nemen en meenemen naar een volgende versie. Erg leuk om te zien dat er al volop gebruik wordt gemaakt van de digitale offertes. En wat een mooie boekingen heeft het al opgeleverd!

Graag wil ik alle reisprofessionals heel hartelijk bedanken voor de collegialiteit, enthousiasme en boekingen. Als er ooit een ‘Oh wat een jaar’ over 2018 wordt gemaakt dan zie ik daar graag onze prettige samenwerking in terug!

Danielle Goedkoop
(Business Development Manager)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Bali verbiedt wegwerpplastic

Volgende bericht

Meestervoorspeller

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."