Nieuws

Rotterdam The Hague Airport waarschuwt voor Valet Parkingservice

Vakantiegangers, maar ook de Valet Parking-bedrijven parkeren helaas regelmatig hun auto in de wijken rondom de luchthaven. Bewoners in onder andere Overschie en Schiebroek ervaren hinder, doordat parkeerplaatsen soms voor langere tijd bezet zijn. Op verschillende websites wordt het parkeren in de wijk aangemoedigd door andere reizigers bijvoorbeeld.

“Als het lukt, laten we deze berichten verwijderen of reageren we op dezelfde website met het bericht dat parkeren in de wijk niet de bedoeling is. Parkeerplaatsen in de wijk zijn voor bewoners en niet voor reizigers, dus houd alstublieft rekening met onze buren”, laat de luchthaven weten op haar website.

Niet de bedoeling
Ook zijn bedrijven actief, die Valet Parkingservice rondom de luchthaven aanbieden. Een aantal van deze bedrijven parkeert de auto’s van hun klanten niet op de beloofde afgesloten en beveiligde parkeerterreinen, maar op openbare parkeerterreinen van de gemeente of in de wijken rondom Rotterdam The Hague Airport. “Uiteraard is dit niet de bedoeling. Parkeerplaatsen in de wijk zijn bestemd voor onze buren zelf en niet voor bedrijven of reizigers. Let daarom bij het boeken van Valet Parkingservice goed op of het bedrijf daadwerkelijk gebruikmaakt van een eigen, afgesloten en beveiligd parkeerterrein.” Met een aantal Valet Parking aanbieders heeft de luchthaven goede afspraken en weten ze zeker dat zij wel gebruik maken van een eigen, beveiligd, parkeerterrein. Quick Parking Rotterdam is hiervan een voorbeeld.

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Steeds meer Nederlandse toeristen in Azië last van dengue

Volgende bericht

FNV eist ontslagvergoeding voor cabinemedewerkers Ryanair

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.