De Costa Group voegt voor het jaar 2023 vijf nieuwe schepen toe aan haar vloot: drie schepen voor Costa (twee voor Europa en één voor Azië) en twee schepen voor AIDA. Daarnaast richt de groep haar commerciële teams anders in.

“De cruisemarkt biedt enorme groeikansen in de Benelux en Scandinavië en Costa en AIDA zijn zeer goed gepositioneerd om unieke cruise-ervaringen aan te bieden die voldoen aan de hoogste normen van service en kwaliteit. Wij zijn ervan overtuigd dat de kwaliteit van het Costa-product meer en meer gewaardeerd wordt door onze partners en beloond zal worden door onze klanten”, aldus Raffaele D’Ambrosio (Vice President Northern Europe for Costa Cruises).

Gescheiden teams
Om alle kansen op de markt effectief te benutten, scheidt Costa & AIDA vanaf deze maand haar commerciële teams om voor elk van hen de juiste merkgerichtheid te creëren, met het strategische doel om de aanwezigheid van beide merken uit te breiden en te versterken. Ralph Remkes gaat de verkoop- en marketingactiviteiten voor Costa leiden als General Manager in Nederland en de Scandinavische markten en brengt verslag uit aan Raffaele D’Ambrosio (vice-president Noord-Europa voor Costa Cruises).  Massimo Tedesco zal de verkoopactiviteiten in België en Luxemburg voor Costa leiden. Dominika Lange gaat leidt de verkoop- en marketingactiviteiten voor AIDA Cruises in Nederland, België & Scandinavië als hoofd van International Sales & Marketing.