Tiqets heeft een investering van $4 miljoen gekregen van een groep investeerders onder leiding van Capital Mills. “We groeien snel, want er is een enorme vraag naar een simpel platform om ‘instant’ kaartjes te kopen met mobiele toegang”, aldus CEO Luuc Elzinga.
“Het is onze missie om culturele bezienswaardigheden toegankelijker te maken. We helpen reizigers met onze technologie zo eenvoudig mogelijk naar binnen te komen. Elke dag krijgen we vragen van onze klanten om meer steden aan te sluiten. Een prachtige uitdaging om deze vraag te beantwoorden!”
“Tiqets heeft een unieke visie op mobiele toegangskaartjes en heeft de afgelopen jaren indrukwekkende resultaten laten zien. We zijn verheugd deel uit te maken van deze groei”, aldus Erwin van der Veen, partner bij Capital Mills. “Tiqets past perfect bij onze investeringsstrategie. Onze investering – samen met Investion en anderen – zal Tiqets helpen nog sneller op te schalen”.
“Deze succesvolle investeringsronde is een prachtige bevestiging van onze strategie. Het geeft ons de middelen die we nodig hebben om nog meer reizigers te helpen het beste uit hun reis te halen. Ook biedt het verschillende locaties vele handvatten om de toestroom van deze reizigers te beheren”, aldus mede-oprichter en Business Development Manager Maarten Raaijmakers.
Tiqets biedt reizigers mobiele tickets voor attracties, musea en ander entertainment in binnen- en buitenland. Deze investering geeft Tiqets de mogelijkheid verder te versnellen met 14 nieuwe steden vóór het zomerseizoen.