D-reizen pakt groots uit met een nieuwe, multimediale campagne en liet zich hiervoor inspireren door de wetenschap dat de consument van nu een leuke, gezellige vakantie wil zonder zorgen, voor én tijdens de reis. Omdat veel Nederlandse gezinnen de vakantie plannen in de vroegboekperiode (mid december tot eind februari) start de campagne op 15 december en loopt deze tot en met januari. De campagne wordt bij alle grote zenders ingezet en omvat een TV commercial + tag-ons, pre-rolls op YouTube en RTL XL, een radiocommercial, bannering en retargeting online, inzet van social media en POS in de winkels.

Gemakkelijk
Danja Lekkerkerk, Marketing Manager D-reizen: “Wij vinden dat vakantie vooral leuk, gezellig en gemakkelijk moet zijn. Wij zijn al 50 jaar de betrouwbare partner, die weet waar vakantieminnend Nederland behoefte aan heeft. In de nieuwe campagne zetten we ons merk weer sterk op de kaart en laten we op een verfrissende, heldere manier zien dat zorgeloos genieten begint bij D-reizen; in een van onze winkels of D-rezien.nl!”

Selectiegids

Als onderdeel van de vroegboekcampagne brengt D-reizen een populair reisicoon terug in de markt: de Selectiegids. Voor iedereen die wat hulp kan gebruiken bij het vinden van de ideale vakantie biedt de gids een zorgvuldig gekozen selectie van het beste dat D-reizen te bieden heeft, van bijzondere all inclusive resorts tot de meest actieve rondreizen. De Selectiegids kan worden opgehaald bij een van de D-reizen winkels en is ook gemakkelijk terug te vinden op D-reizen.nl/selectiegids. Klik hier voor de tv-commercial.