LMX Touristik kijkt tevreden terug op de behaalde groeicijfers van vorig jaar. De omzet van de Duitse touroperator steeg in 2015 met 50%, van €86 naar €136 miljoen. Niet alleen in de thuismarkt steeg de omzet explosief, maar ook in Nederland behaalde LMX Touristik sterke groeicijfers.

In paxen betekende dit een groei naar 270.000 passagiers. Door deze explosieve resultaten steeg LMX in de top 40 van Duitse touroperators van plek 21 naar 15. “Daar zijn we natuurlijk heel trots op”, zegt Pascall van Mastrigt-Kempen (Director Sales & Marketing). “De groei werd voornamelijk realiseert uit de uitbreiding van ons product, betere prijssturingen en uiteraard een stukje groei op de Nederlandse markt.” Alltours heeft al jaren ongeveer 70.000 Nederlandse passagiers. In boekjaar 2016 verwacht de Duitse aanbieder het aantal met een kleine 10.000 Nederlandse passagiers te vergroten.

Foto: Pascall van Mastrigt-Kempen (Director Sales & Marketing)
Lees meer in TravelPro 9, die woensdag 2 maart verschijnt.