Buro Scandinavia heeft, na een intensieve voorbereiding, een totaal nieuwe website gelanceerd. Zo is bijvoorbeeld de boekingsmodule helder in beeld gebracht, heeft er een integratie plaatsgevonden met ‘social media’ zoals Twitter, YouTube, blogs, rss, chat, etcetera en wordt er veel meer informatie geboden over de meer en minder bekende bestemmingen. Informatie over de verschillende vakanties, waaronder 200 rondreizen, 40 stedentrips en ongeveer 200 vakantiehuizen, is dus nu nog makkelijker te vinden. Alle functionaliteiten zijn daarbij bijzonder gebruikersvriendelijk. Hans Hofmans, Marketing & Sales Manager bij Buro Scandinavia over de gloednieuwe website: “Wij wilden het contact met de klant verder optimaliseren en bovendien de klant nog meer mogelijkheden, inspiratie en beleving bieden. Wij kunnen nu meer dan voorheen direct met hen communiceren. De klant verlangt immers steeds sneller een antwoord op vragen. Met deze nieuwe site voldoen wij in hoge mate aan deze wens.” Het adres van de vernieuwde website van Buro Scandinvia BV is: www.buroscanbrit.nl.