Face2Face Travel introduceert twee verdienmodellen voor de aangesloten Zelfstandige Reis Adviseurs. Hiermee wordt de vraag beantwoord van de eigen Travel Managers voor een concurrerend verdienmodel. Als Zelfstandige Reis Adviseur van Face2Face Travel heb je namelijk de keuze uit twee verdienconcepten; één voor de Travel Manager die zich concerteert op de werving, verkoop en begeleiding van de reiswensen en één voor de Travel Manager die volledig beheer wenst te hebben over het dossier van de klant, tot aan de administratie en afhandeling toe. Face2Face Travel noemt deze concepten Full-Service én Self-Service. Als Travel Manager kan je indien gewenst jaarlijks veranderen van verdienmodel.
Full-Service
Bij het Full-Service concept heeft de Travel Maanger meer tijd voor de verkoop, kan er genoten worden van de uitgebreide ondersteuning van de organisatie en alle benodigde werkzaamheden na afloop van de boeking worden door de back-office begeleid en afgehandeld. Kosten zoals drukwerk, ondersteuning bij calamiteiten, ICT voorzieningen, VPN en website beheer, inkoopadministratie, abonnementen op alle systemen en overige kosten zijn in de betaalde fee inbegrepen.
Self-Service
Bij het Self-Service concept is de ondersteuning vanuit het Travel Facility Center in Almere beperkt. De volledige afhandeling, begeleiding en administratieve handelingen en controle van het dossier is in eigen beheer. Alle benodigde aanvullende kosten voor afhandeling zoals drukwerk, porti enz. zijn op eigen rekening. In de maandelijkse fee zijn inbegrepen de infrastructuur voor het reserveren en beheren van de boeking, de VPN verbinding en het beheren van de website. Meer informatie is te vinden op www.wordtravelmanager.nl.