Gisteravond stond het kantoorgebouw van Kuoni in Amsterdam op zijn grondvesten te trillen. Een tiental dolgelukkige reisagenten hebben weken gewacht op de aftrap van de studiereis naar The Lone Star State, Texas. De enthousiaste groep werd door Patrick Goorhuis (Sales Marketing Executive Kuoni) getrakteerd op een warm welkom. Een eerste drankje liet de reisagenten direct al kennismaken met elkaar waardoor een gemoedelijke sfeer niet lang op zich liet wachten. Samen met Mandy van Loo (afdeling Sales & Marketing) gaf Patrick Goorhuis een rondleiding door het kantoorpand van Kuoni. Alle afdelingen werden bezocht en iedereen werd voorgesteld aan de aanwezige collega’s. Jaloezie voor de negendaagse studiereis van volgende week bleek meerdere malen naar boven te komen. Met een glimlach werd iedereen dan ook niet alleen van informatie over de werkwijze van Kuoni voorzien, maar ook heel veel plezier gewenst voor de famtrip naar de op één na grootste staat van Amerika. Alvorens het reisprogramma te onthullen gaf Joost Hasperhoven (Manager Benelux) een presentatie over een aantal van de sponsoren van de studiereis, Air Canada, United Airlines en Lufthansa. Hij sprak over de doelen van de maatschappijen, de vliegtuigen, de diensten en de service aan boord. Na deze interessante presentatie was het dan eindelijk zo ver. Patrick Goorhuis nam het woord over en presenteerde het programma. De reis zal haar agenten meenemen langs grote steden als Dallas en Houston, laten genieten van het ‘wilde westen’ in Fort Worth, één met de natuur laten worden in Big Bend National Park en Mexicaanse invloeden meegeven in San Antonio. Kortom een veelbelovend programma om kennis te maken met het ‘nog onbekende Texas’.