KLM doet maandelijks intercontinentale bestemmingen in de aanbieding
''De Nederlandse vakantieganger kan tegen een aantrekkelijke prijs met alle service van KLM aan boord en op de grond van een heerlijke vakantie genieten”, zegt Harm Kreulen, directeur KLM Nederland.
Vanaf 1 juni doet KLM elke eerste vrijdag van de maand gedurende vijf dagen een aantal verre bestemmingen in de aanbieding. De aanbiedingen zijn gerelateerd aan een type vakantie, bijvoorbeeld Zonvakanties, of aan een werelddeel, bijvoorbeeld het Verre Oosten. Via de nieuwe website klm.nl/vakantie kunnen klanten eenvoudig een keuze maken uit maar liefst 236 vakantiebestemmingen. Om de aanbiedingen en nieuwe website extra onder de aandacht te brengen wordt sinds vandaag de nieuwe tv-commercial van KLM op de Nederlandse televisie uitgezonden, waarover TravelPro gister al schreef op haar website.

KLM wil hiermee laten zien dat zij een rijk aanbod heeft aan toeristische bestemmingen op alle continenten. “KLM wil een attractief aanbod blijven bieden in de Nederlandse markt. De Nederlandse vakantieganger kan tegen een aantrekkelijke prijs met alle service van KLM aan boord en op de grond van een heerlijke vakantie genieten”, zegt Harm Kreulen, directeur KLM Nederland.

De kortingen lopen op tot 30 % op het instaptarief. Bestemmingen die mogelijk in de aanbieding komen, zijn Bangkok, New York en Curaçao. De aanbiedingen zijn onderdeel van een nieuwe campagne van KLM gericht op de Nederlandse vakantieganger die buiten Europa op vakantie wil. Of het nu een verre zonvakantie, een rondreis, een actieve vakantie of een citytrip naar een wereldstad is, KLM heeft voor elk type verre vakantie de ideale bestemming.