Skytours komt met een compleet nieuw en modern logo en heeft de lay-out van de brochures en de website volledig gerestyled. De slogan die Skytours gaat gebruiken om haar reizen te promoten luidt: ‘Duizendenéén zonvakanties’. Deze slogan legt een link naar de belangrijkste vakantielanden uit het aanbod van Skytours.

“We kiezen bewust voor een duidelijke focus. In de huidige, dynamische reiswereld is specialisatie belangrijk. De consument wil duidelijkheid en moet weten waar je als organisatie voor staat. In aansluiting hierop hebben we gekozen voor een moderne en kwalitatieve uitstraling, die past bij de consument anno 2013. Sfeer en beleving zijn belangrijk bij het boeken van een vakantie. Bij de nieuwe lay-out van onze brochure en website is daarom extra ruimte gereserveerd voor foto’s van de bestemmingen. Mooie en grote foto’s in combinatie met warme kleuren, die uitstekend passen bij de sfeer van een onbezorgde zonvakantie. De nieuwe kleuren weerspiegelen ook de sfeer van de landen uit ons aanbod”. aldus Eugène Casteleijn, Managing Director Skytours.