Afgelopen vrijdag 28 december viel er bij al onze lezers een gloednieuwe TravelPro op de mat. De reisbranchegenoten die tussen de feestdagen door op kantoor waren hebben de nieuwe lay-out al kunnen bewonderen en de redactie heeft velen enthousiaste reacties mogen ontvangen.
De laatste uitgave van 2012 is het resultaat van een make-over die tot stand kwam na vele avonden discussiëren met ons redactieteam en natuurlijk met de input vanuit onze lezers. Verandering is volgens ons nodig, en onontkoombaar. Niet om het veranderen zelf, maar om de wensen van je klanten op een goede manier te kunnen blijven vervullen. Dat is voor jullie zo, maar ook voor ons.
“Na deze make-over gaan wij het komende jaar weer gewoon verder met waar wij mee bezig waren. Op de manier die jullie van ons gewend zijn, dus geen andere doelgroepen, geen vreemde Engelse naam, geen andere voorwaarden. Nee, niets van dat alle. Gewoon TravelPro zoals jullie het al ruim twintig jaar waarderen”, aldus een trotse hoofdredacteur Tom van Apeldoorn.
Voor 2013 wenst TravelPro iedereen vooral een goede gezondheid. Want een gezond mens kan de wereld aan!
P.s. Laat ons weten ook wat je van de make-over vindt!