anvr-logo De komende weken organiseert de ANVR verschillende workshops en trainingen met betrekking tot duurzaamheid, innovatie en kwaliteit.Dit in het verlengde van de Toekomstvisie op Toerisme 2025 die gelanceerd werd tijdens de afgelopen Vakantiebeurs. De workshops staan in het teken van kennisoverdracht en het aanreiken van praktische handvatten, en gaan in op onderwerpen als: ‘Intern draagvlak’ ,  ‘Productinnovatie en kwaliteit’ en ‘Belevingsvoller communiceren’. Organisaties kunnen zich aansluiten bij de workshops die relevant zijn voor hun werkveld. Hieronder in treft u een kort overzicht van de trainingen die voor dit voorjaar op de planning staan aan.

Intern draagvlak & speed dating DTO-ers

Voor wie:                    max. 20 DTO-Touroperators en DTO-reisagenten

Waar:                           MVO Nederland, Utrecht

Wanneer:                    14 mei, 13 juni: 09.30 – 12.30 uur

Inschrijven voor:       Workshop op 14 mei: 1 mei

Workshop op 13 juni: 30 mei

Trainer:                        Glenn van der Burg (MVO Nederland)

Waarover:                  Deze workshop helpt u op weg met het verankeren van DTO in uw bedrijf. De workshop biedt veel interactie en de
mogelijkheid voor het stellen van vragen, mede door speed daten met andere DTO’ers.

Productinnovatie en kwaliteit (duurzaamheid) specifiek voor touroperators

Voor wie:                    max. 25 Productmanagers

Waar:                          28 mei: FOX Vakanties, Hoofddorp

29 mei: TUI Nederland (Rijswijk)

Wanneer:                   28 mei: 13.00 – 17.00 uur (spec. voor inkopers via incoming touroperators)

29 mei 09.30 – 13.30 uur (incl. lunch): (spec. voor inkopers die direct/rechtstreeks inkopen)

Inschrijven voor:     14 mei

Trainer:                      Chris Thompson (Engelstalig)

Waarover:                  Deze workshop is gericht op het creëren van praktisch inzicht in hoe verduurzaming van toeleveranciers en product kan
bijdragen aan product innovatie, kwaliteit en grotere klanttevredenheid bij product development.

 

Belevingsvoller communiceren specifiek voor touroperators

 

Voor wie:                   max. 20 Marketing Communicatie medewerkers

Waar:                          23 mei: Spoorweg Museum, Utrecht

24 mei: SNP Natuurreizen, Nijmegen.

Wanneer:                   23 mei: 13.00 – 17.00 uur

24 mei: 09.30 – 14.30 uur (incl. lunch)

Inschrijven voor:      9 mei

Trainer:                        Xavier Font (Engelstalig)

Waarover                   De workshop zorgt ervoor dat duurzaamheid anders wordt gezien en er anders over gaat worden gecommuniceerd. Hoe
kunt u boodschappen relevanter, betekenisvoller en belevingsvoller naar de consument communiceren zonder het woord
“duurzaam” en het “red de planeet” jargon te gebruiken.