“Een straalvliegtuig is ten opzichte van een propellorvliegtuig natuurlijk een stuk stiller en dat draagt bij aan de comfort van de passagier, maar boven al zijn de modellen die we momenteel op het oog hebben ook een stuk sneller waardoor Maastricht Airlines een beter schema zou kunnen aanbieden”, aldus Paul Sies, Commercieel Directeur bij Maastricht Airlines. “Ter vergelijking; in het huidige schema zou een vlucht van Maastricht naar Munchen 1 uur en 35 minuten duren, de toestellen waar we nu naar kijken leggen die afstand in net iets minder dan een uur af. Die tijdwinst kan interessant zijn voor potentiele investeerders én uiteraard voor passagiers”, aldus Sies.
Tijdens de campagne de website van de luchtvaartmaatschappij is 5.600 keer bezocht door 4.600 unieke bezoekers uit verschillende landen uit de Euregio. De campagne was ook een hot topic op Facebook en dat bewijst nogmaals dat de regio nog steeds geïnteresseerd is in de activiteiten van Maastricht Airlines. Als gevolg van deze campagne twee potentiële investeerders hun interesse hebben gemeld bij een overname.