In tegenstelling tot voorgaande jaren komt Corendon voor de zomer 2014 met maar twee brochures. Dick Gussen, sales & marketingmanager bij Corendon: “Eigenlijk is het een logische stap, kijkend naar onze klanten heb je grofweg twee groepen vakantiegangers. Enerzijds de groep met kinderen die een accommodatie zoekt met de faciliteiten die er voor zorgen dat de kids een heerlijke vakantie hebben, dan hebben papa en mama het ook naar hun zin. En anderzijds de groep zonder kinderen die vaak meer op zoek zijn naar vermaak in en rondom de accommodatie. Daarom komen wij met de “Only Adult” brochure, vakanties alleen voor volwassenen, en de “Kids&Co” brochure voor vakanties met kinderen. Onze klanten zijn op zoek naar een goed geprijsde zonvakantie, de bestemming is vaak niet het belangrijkste. Door een brochure te maken waar meerdere bestemmingen in staan heeft de klant een prima vergelijkingsmogelijkheid en wellicht brengen wij ze op het idee om ook eens ergens anders hun vakantie door te brengen. Corendon heeft deze deze zomer genoeg keuze in bestemmingen. Onze klant is ook steeds vaker in voor iets anders, het succes van Curaçao toont dat aan. Een unieke bijkomstigheid is ook dat in de Kids&Co brochure alleen een prijstabel staat voor de vakantie periodes, wel zo makkelijk.”