De Reiswerk Topclass heeft een vliegende start gemaakt op de tweede vakdag van de Vakantiebeurs. 15 excellente studenten van toeristische mbo-opleidingen uit het land zijn met veel trots gestart aan de serie masterclasses die hen voorbereidt op een carrière in de reisbranche. De Reiswerk Topclass wordt gesponsord door Curaçao Tourist Board Europe (CTBE) en bevat naast workshops op het gebied van online marketing een fieldtrip naar Curaçao om een klantgerichte promotietool voor bezoekers van het eiland te maken.

De presentaties over SoLoMo (Social, local, mobile) van Lars Sang Mo Boom van Boombuzztic en de blogtutorial van 4 enthousiaste travelbloggers daagden de studenten uit hier direct mee aan de slag te gaan. Trendwatcher Tessa aan de Stegge van trendbureau Cherry Picker ging in haar presentatie dieper in op de trends in de reissector en bereidde de studenten daarmee voor op hun eerste opdracht: beschrijf een ideale dag op Curaçao voor de aan jouw team toegewezen doelgroep.

Lees meer in de komende uitgave van TravelPro.