Zeetours Cruises is per direct gestart met een ‘Club van 25’ waarmee het reisbureaus wil belonen en stimuleren. ‘‘Het idee is ontstaan omdat wij uiteraard heel blij zijn met onze reisagenten. De ‘Club van 25’ bestaat niet uit de 25 reisbureaus die de meeste omzet bij ons plaatsen, maar het is een mix van zowel omzet als aantal passagiers. Uiteindelijk maken dus alle reisagenten even veel kans om voor onze Club van 25 geselecteerd te worden’’, aldus Mirella de Kock- Houmes, Business Development Manager bij Zeetours Cruises.
Er wordt door Zeetours Cruises per boekjaar bekeken wie er tot de club behoren. De Kock-Houmes: ‘‘Ik hoop dat reisbureaus die niet bij de ‘Club van 25’ zitten extra gestimuleerd raken om er wel bij te komen. Het streven is natuurlijk om de verkoop te bevorderen, die op dit moment overigens goed gaat’’. Het is voor het eerst dat Zeetours Cruises een selectieve groep reisbureaus beloont. De 25 reisbureaus die dit boekjaar tot de ‘Club van 25’ behoren krijgen eerdaags post van Zeetours Cruises.
Reisbureaus die tot de ‘Club van 25’ worden geselecteerd mogen één keer per jaar met maximaal vier geïnteresseerde klanten op scheepsbezoek en krijgen één keer per jaar deelname van Zeetours Cruises aan een presentatie-activiteit door het reisbureau georganiseerd. Daarnaast is er 2,5% extra korting bij een boeking voor reisbureau-personeel, gratis twee entreekaartjes voor Maritiem Museum per kantoor, voorrang op studiereizen, gegarandeerd twee scheepsbezoeken per jaar, één keer per jaar een brainstormsessie ‘Club van 25’ op Zeetours Cruises locatie in combinatie met presentatie van rederij, deelname aan Zeetours Cruises cursus voor nieuwe medewerkers, een eigen Zeetours Cruises telefoonnummer met kortere wachttijden in drukke periodes en maandelijkse informatie over omzetgegevens.