Team Target heeft Anne Borst – van den Heuvel benoemd tot PR & Project Manager. Target Travel Marketing (TTM) verwacht niet alleen een verdere groei van het aantal accounts en projecten. Onlangs is het takenpakket voor Choose Chicago toegenomen en lijken de inspanningen om ook klanten buiten Noord Amerika aan te trekken hun vruchten af te werpen. Niet alleen vertegenwoordigt TTM veruit de meeste van de Amerikaanse staten & steden die in de Benelux vertegenwoordigt zijn, ook een aantal aanbieders uit Europa heeft de weg naar het Marketing en Communicatie bureau gevonden. “De aanstelling van Anne Borst – van den Heuvel is daarom niet meer dan een logische stap om zodoende aan de ene kant de toenemende werkdruk op te kunnen vangen en tegelijkertijd de kwaliteit van de geboden service te waarborgen”, aldus Hanny Fluit, General Manager van Target Travel Marketing.
Uitbreiding takenpakket
TTM organiseert voor de komende editie van de Vakantiebeurs weer het Brand USA paviljoen. Choose Chicago zet na een zeer geslaagde IPW hun koers voort om het aantal Nederlanders en Belgen dat naar deze geweldige stad afreist te verhogen. Er wordt op dit moment gesproken met een aantal aanbieders binnen de branche voor het organiseren van PR projecten en marketing advies.
Toevoeging PR-team
Om deze groei te faciliteren is Anne Borst – van den Heuvel per 1 mei aangesteld als PR & Project Manager. Samen met collega’s Marijke de Maa en Esther Rosenhart is Anne verantwoordelijk voor de PR en Communicatie activiteiten van het huidige portfolio van TTM. Tevens gaat zij zich richten op projectmanagement van evenementen en beurzen, zoals het Brand USA paviljoen. Met de komst van deze nieuwe collega haalt TTM een gedreven PR- en communicatie professional in huis.