De Tourism Authority of Thailand (TAT) stelt marketing- en PR-bureau Betist Consultancy per 1 oktober 2014 aan als haar vertegenwoordiger in Nederland. Het bureau zal vanaf genoemde datum alle belangen van het Thais Verkeersbureau in Nederland behartigen.
Harry Betist zegt: “Het is een grote eer om door TAT Parijs, waaronder de Nederlandse markt ressorteert, gevraagd te worden om haar belangen in ons land te behartigen. Mijn grote toewijding voor het ‘land van de glimlach’ is een publiek geheim.” Hij vervolgt: “Ik heb groot vertrouwen in de groeikansen van Thailand in ons land. Er is een enorme loyaliteit bij consumenten en bij samenwerkingspartners in de reisbranche. Getuige ook de snelheid waarmee de Amazing Thailand roadshow van 29 september aanstaande volgeboekt was.”
Gerichte keuzes
Betist verwacht voor het komende budgettaire jaar nadrukkelijker in te zetten op partnerships binnen de reisbranche, op gerichte mediasamenwerking en op social/online media. De klassieke consumentenvoorlichting via telefoon, email en drukwerk zal worden afgebouwd. Het huidige oriëntatieproces van consumenten alsmede en de grote en groeiende hoeveelheid online informatiebronnen rechtvaardigen deze keuze.