D-reizen start vandaag een campagne die de voordelen van het vroegboeken van de vakantie centraal stelt. Persoonlijke Reisassistenten van D-reizen reserveren voor hun klanten via een handdoek de vakantielocaties en het gewenste vervoer, zodat consumenten die deze maanden hun reis boeken, daarvan komende zomer verzekerd zijn. Bovendien komen deze consumenten in aanmerking voor een speciaal voor deze campagne vervaardigde D-reizen handdoek.

Ludiek

Jan van de Wouw, directeur D-reizen: “Wij willen op ludieke wijze consumenten laten ervaren, dat wij van alle vakantieaanbieders het breedste aanbod van vroegboekbestemmingen in huis hebben. Want wij kunnen hen het overzicht van de gehele markt bieden. De Persoonlijke Reisassistent is vervolgens diegene die heel slim het brede aanbod en de scherpe prijzen combineert én communiceert. Deze campagne is tegelijkertijd het gevolg van de trend dat consumenten steeds langer wachten met het boeken van hun ticket. Zij hebben de kans dat straks díe mooie locatie die zij voor ogen hebben, volledig is volgeboekt. Wie vroeg reserveert, voorkomt dit, is de sterke onderliggende boodschap die wij hen in deze campagne willen meegeven.”