Mikel van Nimwegen en Danny Ruitenberg (beiden directeur/eigenaar) worden overladen met enthousiaste reacties, nadat zij begin dit jaar zijn gestart met Vuelandia (voorheen Ideez4travel) en vuelandia.nl lanceerden. Het bedrijf dat bekend staat als facilitator op het gebied van reisproducten, diensten en ICT en dé groothandel op basis van het ‘All-in-One’ principe, groeit mede door de populariteit en toenemende vraag naar dynamic packaging.
Volgens Van Nimwegen en Ruitenberg bestaat er nog geen ander gelijksoortig bedrijf in Nederland als Vuelandia. Van Nimwegen: “Vergeet niet dat je bij de grote jongens relatief veel betaalt voor service en bedenk dat wij ons systeem precies hetzelfde neerzetten. Door veel partijen wordt er op dit moment goed op de kosten gelet, ook daardoor worden wij meer en meer gevonden. Hoe wij partijen overtuigen? Wij bieden ze altijd aan om een module eerst gratis uit te proberen. Meestal duurt het niet langer dan drie maanden tot de manier van faciliteren, de tarieven en aandacht bevalt”.
In TravelPro 6 die vandaag verschijnt meer over Vuelandia.