Oad kondigt een samenwerking aan met Telegraaf Media Groep (TMG). Om het reisaanbod onder de aandacht van een groot en gevarieerd publiek te brengen kiest Oad voor de merken van TMG op print, online, video, mobiel en radio. Daarnaast zal Oad ook in samenspraak met TMG op maat gemaakte reizen aanbieden die aansluiten bij de beleving en interesses van de verschillende doelgroepen van de TMG merken. Dit geldt voor onder meer De Telegraaf, de Financiële Telegraaf, VROUW, Privé, Metro en de zenders van de Sky Radio Group.
“Oad verheugt zich op de krachtenbundeling met een sterke mediapartner als TMG. Het is een samenwerking die verder reikt dan een reguliere inkooprelatie met een adverteerder. En het reflecteert heel goed het innovatieve karakter van ons bedrijf. Onze intentie is om in nauwe samenwerking met elkaar op te trekken zodat we de verschillende doelgroepen van de TMG-merken echt gaan verrassen met aantrekkelijke reisaanbiedingen die naadloos op hun interesses aansluiten. We willen zowel de lezers van VROUW als bijvoorbeeld de lezers van De Financiële Telegraaf en Radio Veronica verrassen met reizen en trips naar hun hart”. Aldus Karen van der Zanden, directeur Oad.
Ook TMG is blij met de samenwerking. “Het is uitdagend en inspirerend om met een veelzijdige reisorganisatie als Oad te kijken naar hoe we het grote publiek van onze merken kunnen verblijden met een heel bijzonder reisaanbod”, aldus Philip van Poecke, salesdirector van TMG. “Binnen deze samenwerking gaan we Oad optimaal ondersteunen om de doelgroepen van Oad op een zo kwalitatief mogelijke manier te bereiken. Ook is het bijzonder dat we ons brede en diverse publiek dankzij de inbreng van Oad kunnen laten genieten en profiteren van speciaal op hen gerichte reizen. Oad brengt zijn enorme expertise op het gebied van reizen in, als TMG brengen we onze kracht op het gebied van conceptontwikkeling, kennis van onze doelgroepen en ons grote en kwalitatieve bereik in. Wij zijn blij met deze krachtenbundeling.”