South African Tourism (SAT) heeft haar nieuwe campagne ‘De verborgen juweeltjes van Zuid-Afrika’ gelanceerd. Met de campagne wordt ingespeeld op de onontdekte plekjes die Zuid-Afrika nog rijk is.
De start van de campagne vond gisteren plaats op het Stationsplein in Eindhoven, waar het verkeersbureau voorbijgangers de verborgen juweeltjes lieten ervaren. Dat deed het door middel van een levensgrote expo box en de Oculus Rift virtual reality bril.
Vandaag en morgen staat het verkeersbureau nog in Eindhoven op het Stationsplein en vanaf vrijdag tot en met zondag in Rotterdam op het Eendrachtsplein. “Het is echt een unieke ervaring! Iedereen die de verborgen juweeltjes heeft bekeken, komt met een grote glimlach de box weer uit”, aldus Mies Hofman (Marketing & Communications Manager South African Tourism) tegenover TravelPro.
Voor deze campagne roept South African Tourism iedereen die al eens in Zuid-Afrika is geweest op om zijn of haar verborgen juweeltje in te sturen op mijnzuidafrika.nl/juweeltjes, waarmee twee tickets naar Zuid-Afrika en drie overnachtingen in een luxe lodge kunnen worden gewonnen. Ook zij die nog niet in Zuid-Afrika zijn geweest kunnen hun verborgen juweeltjes insturen door uit de geüploade juweeltjes te kiezen.