Gister is de ‘Sales Blitz’ van KLM Nederland van start gegaan. Het ‘Blitz-team’, bestaand uit accountmanagers van KLM Nederland, een PR dame/heer en een quizmaster, DJ Jeroen Nieuwenhuize, gaan van 13 tot en met 16 april met een bus in KLM kleuren langs hun loyale klanten.
Gister was het de beurt aan een aantal reisbureaus in Amsterdam. Ook worden Utrecht en Den Haag aangedaan. Doel van het bezoek is om direct van de reisagenten te horen wat er bij hen speelt en waar KLM hen beter van dienst kan zijn om nog beter in te kunnen spelen op de wensen van de klant. Ook komen actuele promoties en andere relevante wetenswaardigheden aan bod tijdens de gesprekken. Quizmaster Jeroen Nieuwenhuize presenteert de live ‘Weet & Win’ on spot waarmee op een luchtige manier de kennis van de reisbranche van de reisagent op de proef wordt gesteld en beloond.
Een van deze bijzondere acties is de ‘Curaçao Sales Run’ waaraan KLM zich tot 2017 heeft gebonden. KLM, het Curaçao Toeristenbureau en Stichting Run in the Sun hebben een speciaal programma ontwikkeld. Reisagenten die de meeste reizen met vertrek in november naar Curaçao verkopen, maken kans op een van de dertig studiereizen naar Curaçao die door KLM worden verloot.
Op de foto onder andere Anton Vos (Director Sales Leisure Market KLM NL) met zijn team en met quizmaster/DJ Jeroen vd Nieuwnhuize.